Hippie-Elin :)

Hejsan! Huu, så hektigt det är att gå NV! Inte direkt, men ändå ;) Idag började vi nio med en timmes datorkunskap, sen hade vi en timme hål (kort ftw!), kemilabb, lunch, svenska, matte och franska.

Kemilabben var skeiitkul, det stod 19 grundämnen + mässing i salen, vi fick en lista med 20 grundämnen, sen skulle vi para ihop det ;D Det var meningen att det skulle vara grupp-labb, men sen sprang alla runt och skrek i munnen på varandra för att komma fram till vad som var vad xD Jag hade fyra fel, blandade ihop zink med järn och aluminium med silver ;) Jag skyller på Tobias.. ;)¨
På franskan lekte vi i datorsalen igen, det är skoj därinne :) Sen så åkte jag upp på stallet för att rida :D

ridningen hade vi hoppning, jag hade Shannon och det var bäst :D Och vet ni en sak som inte har ett piss med ridning att göra? Våra lärare har lekt lite med schemat, och numer har vi alltid labb på måndagar, men vi har ingen kemi på tisdagsmornarna :D Underbart, sovmorgon!! Sen vet jag inte om vi ska ta bort någon av biologi-timmarna också, det är sånt som märks. Men ändå! Och som extra bonus har vi ingen idrott imorgon för läraren är på något annat, så imorgon börjar vi ELVA!! Schweet! Och det firar jag med en bild;



High-class photoshop xD Sådär sitter jag i korridorerna fem minuter innan vi börjar ;D Haha, men nu ska jag soova, och sova riktigt länge tänker jag också, det får jag göra :) Ha det bäst sörnosar!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0