En orginell rubrik!

Hejsan! Kom nyss hem från stan, köpte en present till Staijna ;D I skolan hade vi först bild i två timmar, sedan lunch och engelska, sedan slutade vi två :) Snacka härligt! På bilden håller vi på med screentryck, typ som tryck med färg på färg, som ska vara som reklam för NV typ ;D Jag ska göra kemikalier och en explosion ;D Sen på engelskan hade vi först läxförhör, det gick väl antagligen bra, förutom att jag blackade urtotalt på "distinguished", alltså framstående. Annars gick det nog bra :)

 Hehe, jag gillar photoshop ;D

Sen gick jag som sagt ner på stan för att försöka hitta reda på en present då, och då sprang jag in i André Thyr, Malins killkompis som vi träffade på insparken. Och då var han så snäll att han höll mig sällskap, så vi irrade runt i typ två timmar och bara babblade på om typ.. Allt? Och det kan jag säga, jag har aldrig träffat en människa som faktiskt står ut med mig och mitt babblande såsom André gör ;D För det kan jag säga, jag pratar jääävligt mycket ;)

Imorgon är det som sagt den stora maskeraden hos Stina, om vi nu hittar dit vill säga ;D Har ingen aning om vart hon bor faktiskt ;) Jag ska till Linkie imorgon och där ska vi göra oss iordning :) Sen tar vi tåget dit, och tåget hem ;)
Nästa vecka är det skola som vanligt, och sen ja, jag har inte så mycket planerat direkt ;) Eller jo, nästa fredag skulle det vara typ myskväll-grejs hemma hos Malinoo, det blir sköj :) Men ha det bra små älsklingar så hörs vi sen igen :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0