Grå klänning (orginell rubrik!)

Hejsan! Sitter nu jävligt normalt vid datorn, eller inte. Den står uppe på min byrå, och jag står på knä på en stol för att nå upp ;D Mamma rotade fran en gammal, knälång, grå klänning igår som jag haft idag.. Lite uppimpad då förstås ;)

Idag så läste jag ut min svenskabok vi ska redovisa nästa vecka, har bara några frågor kvar att svara på. På biologin ritade vi världens snyggaste sjö!! Den hade ALLT, en mört, en gädda, en aborre, en and, en groda, en massa växter, skräddare, en älg, och en massa annat fint ;D Vi redovisade om fäbodar på historien, det gick bra, vi hade inte sådär löjligt mycket att säga och det tog inte så lång tid. Sen var det väl inget mer.. Det tror jag inte i alla fall. Engelskan och matten gick bra den med, trots att jag fortfarande inte gillar engelskläraren. Jag får väl stå ut.

Eftersom jag är uttråkad så slängde jag ihop ett litet kollage också ;D



Nu ska jag plugga lite på kemiläxan, periodiska systemet, weiihoo!! Eller inte.

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: EN

Du är kanske inte medveten om det här men jag nämns från det att skolan börjat i din blogg 1 gång. Och det var för att visa att du fått en sjal av mig en gång. Känns det bra att vi varit kompisar sen 5 an och du har inte hört av dig. Nu kommer du säga varför har inte jag hört av mig. Jo för jag har minne som en guld fisk jag har flyttat hemifrån och jag har hunit vara i Italien en vecka. Ni alla verkar ha glömmt mig... Det är TVÅ personer från bollnäs som pratar med mig.. Ni andra försvann...

2008-09-17 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0