God natt sötnosar! <3

Torsdag, härliga torsdag. Skolan är inte alltför jobbig, korta lektioner och hääärligt väder, och ridning med bästa Jennifer på kvällen :D Underbart var ordet :) Biologi, matte, engelska, lunch, franska, historia och kemi, och minst en rolig sak med varje lektion!

Har även varit så duktig att jag fixat gratis sms idag, så nu sitter jag och bombar lite med André ;D Det har blivit sjukt mycket pengar på sms nuförtiden, inte för att peka ut någon, men speciellt från och med att det var insparken och jag träffade en viss person för första gången *HOST* ;)

Alltså, det här gick ju smidigt att skriva ;) Jag började för typ en timme sen, eller nä, typ två och en halv ;D Menmen! Imorgon är det min älsklingsdag överhuvudtaget, alla älskar fredagar! Först och främst börjar jag kvart över tio, inte illa alls! Sen har jag bild, och det är en skoj lektion. Sen har vi lunch, och tyvärr engelska, och lång-ass-lektion också. Det är väl det sämsta med dagen.. Annars då, jag slutar två, och sen är det liksom helg :D Imorgon ska jag ner på stan efter skolan, och träffa Hella! Längesen vi gick på stan sist. Sen skulle vi hitta på något efteråt också, det blir nog bara skoj det :)

Men eftersom jag blir lite trött på att mina inlägg aldrig har bilder längre så lovar jag att imorgon ska ni få värsta bildspecialet ;D Bara så ni vet! Måste bara installera photoshop igen, nu när min dator är så snäll att den fungerar ;)



Svartvitt is the shit ;] Äsch, nu har jag lärt mig hur man knäpper svartvita bilder, get use to it!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0