2 dagar kvar

Uppe med tuppen! Wow, det trodde jag inte om mig själv. Men jag orkar inte sova mer, och jag borde ställa om dygnen också. Jag tänkte käka lite mat nu, sedan spela lite datorspel. Cheops Pyramid, I shall defeat you!

Anywho, jag är rätt trött på sommarlovet just nu, och jag kan tänka på skolan utan att hoppa ut genom ett fönster. Det finns inte så mycket mer att göra, och nu med två dagar kvar kan jag inte klaga. Det har varit ett bra lov, men ett lov ska ta slut någon gång, eller hur?

Jaja, nog med babbel, nu ska jag äta frukost. Puss!

Kommentarer
Postat av: NATTAH

Hej!

Jag undrar om du gör Designer..

Kram

2009-08-18 @ 16:54:31
URL: http://nattahpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0