busybusybusy

Hejsan allihop! JAg ber om ursäkt för riktigt dåligt bloggande de här senaste dagarna, men jag har inte direkt så mycket att prata om. Jag packar och planerar inför London, vi åker hemifrån TIDIGT på tisdag morgon. Igår var jag även ute en sväng och röjde, och idag målade jag ett fönster. När jag har tid över fortsätter jag på mitt avatar-maraton, och jag tror jag hinner klart innan vi åker. Tydligen så måste man (i alla fall i min familj) helt bestämma EXAKT vad man ska ha på sig i London innan man åker dit också, visste ni det?

Imorgon blig det absolut busybusybusy i alla fall, så jag kanske inte kommer hinna blogga då. Men jag ska se om jag kan hitta internet någonstans i London, isåfall bloggar jag därifrån. Håll utkik på twitter annars! Aja, nu ska jag titta på ett eller två till avatar-avsnitt innan jag somnar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0