Eminem

Hejsan! Det är rätt sent nu, och jag är trött, men jag tänkte slänga in ett inlägg först. Kvällen har bestått av Scrubs och gamla minnen. Jag har lyssnat på Eminem snart en timme. Jag kommer ihåg hans mer oseriösa musik när jag var liten, och tittade på hans musikvideor på Voxpop och förstod inte ett ord, och jag minns när jag ville bli "cool" i kanske fyran-femman och började lyssna på honom och sminka mig och ha choker-halsband. Haha, good times. Han är jävligt bra i alla fall. Det är synd att jag inte har några bilder från "den tiden", skulle vara roligt att se tillbaka på. Den här bilden är från något senare i alla fall;


Det är kul att gå igenom gamla bilder ju! ;)

Idag var det den första riktiga skoldagen i alla fall. Matte C imorse, ska jobba häcken av mig den kursen, jag vill bli klar så snabbt som möjligt. Biologi efter det, en kort lunch, svenska, rektorssnack i aulan och kemi på slutet. En riktig NV-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0