en bra dålig dag om man säger så

Hejsan! Shit, är klockan redan tio?! Jag är körd imorgon! Jag börjar åtta, och alla utom tre till börjar tio över nio! Where's the justice people?! Och vet ni varför? För att vi har FRANSKA. Ugh, och för att vara helt ärlig är det inte det bästa ämnet som finns, just saying.

Idag började jag inte allt åtta, för jag hade sovmorgon. Hursomhelst så slutade vi tre, vilket är tidigast hittills för oss stackare på NV, och det kändes ändå rätt sent. Vi har haft kemilabb, frranska, matte och svenska. Så kort sagt inte den roligaste dagen, och det är mitt i veckan, och jag är lite cranky när jag inte får sova så mycket... Och körsbäret på toppen då? Cykelfärd i regn. Kolla bilder här nedanför, gissa vart min jacka tog slut?



Efter skolan har jag mest bara chillat, ätit lite våfflor (mums!), kollat lite på youtube och så. Men nu är jag trött, så dags att sussa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0