kallt och soligt

Hejsan! Just nu sitter jag i bikini och fryser häcken av sig. Det är kallt inne, men soligt ute, så jag sticker ut när jag skrivit klart. Idag vaknade jag av kyla, och en blick utanför fönstret sa att det var mulet. Jag började fundera på om jag skulle orka ta mig ut i skogen för att jobba, men lyckligtvis skickade Helena ett sms och bad mig följa med ner på stan. Det visade sig vara tur att jag följde med, för vädret blev fint! Det går inte att jobba i skogen om det är soligt, då smälter man bort förstår ni.

På stan köpte jag en massa block till skolstarten på torsdag, och ett par strumpbyxor. Jag måste erkänna att det är lite tragiskt att ha nio nya kollegieblock, speciellt så jag antagligen måste köpa ännu fler. Jag har alldeles för många kurser! Jag tittade in på Dexter lite tidigare idag också, och våra scheman börjar ta form. Eeeep! Sommaren rinner bort!

Men jag överlever nog. Om inte så kan jag alltid strunta i franskan, jag har ändå valt den kursen som utökat. Nej, nu sticker jag ut i solen innan den försvinner! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0