måndag

Hejsan! Gud, jag är helt slut! Igårkväll gick jag och lade mig liiite för sent, läste liiite för länge, och imorse vaknade jag liiite för tidigt. Min brorsa flyttade till Umeå idag, så det var svårt att sova när hela familjen sprang runt och fixade med saker och ting. Så nu är jag praktiskt taget syskonlös.

Imorse började vi tio, vilket var väldigt välkommet, då vi hade vår första lektion i engelska B. Jag tror jag kommer vara väldigt nöjd med de lektionerna, för läraren är fantastisk! Ross heter han, och han är väldigt skämtsam av sig. Bäst av allt är att han faktiskt KAN prata engelska, vilket är mer än vad man kan säga om vår gamla lärare. Ja, annars har dagen rullat på med kemi, matte och franska. Jag hann he men snabbis efter skolan och åt lite nachoships med smält ost och grönsaker, sen brummade jag iväg till stallet. Vi hade uteritt, och det var himla mysigt. Fint och soligt, och en lugn travrunda ute på terrängen.

Nu har jag kommit hem, och är rätt slut överallt. Jag ska fixa lite spaghetti och bacon strax hade jag tänkt, och i brist på läxor ska jag pilla lite med en annan grej som förhoppningsvis gör alla nöjda. Jag gillar inte att ha folk som är irriterade på mig, det är bara sån jag är förstår ni.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0