Scrubs och The Big Bang Theory

Hejsan! Hur är det? Jag ska precis till att äta lite kyckling, mums. Ja, imorse kom jag på att jag börjar skolan den 20:e, inte den 27:e, så där rök en veckas ledighet. På den ljusa sidan så börjar vi klockan ett, det suger inte helt.

Idag har jag haft Scrubs/The Big Bang Theory-maraton i alla fall, himla bra serier. Jag kan bara titta på 3½ avsnitt av Scrubs innan jag måste vänta 54 minuter. Megavideo SUGER! But what choice do I have? I alla fall, jag har inte så mycket mer att säga. Nu ropar mamma att det är mat, see ya!

Btw, du som bara fortsätter att kommentera saker du uppenbarligen inte kan ett skit om, BMA!!! Ja, fortsätt att förstöra Jordens ekosystem, då lever nog mänskligheten vidare lääänge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0