so far, so great!

Sådär, nu är veckan slut! Äntligen! I helgen ska jag ta det riktigt lugnt, titta på film, läsa och lyssna på musik. Jag kanske kan klämma in lite städning också, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla mina koftor. Jag hörde att koftor hänger ut sig om man har dom upphängda, så det sket sig. Nu ligger de bara och dräller lite sådär.

Idag börjades dagen klockan åtta med lite namnlekar och prat på retoriken, och jag har bestämt mig för att jag gillar den kursen. Nästa vecka ska vi göra kroppsspråk, superskoj! Sedan fortlöpte dagen med matte, biologi och svenska. Sen fixades lite inför programdagen, och sedan en cykeltur hem. För ett litet tag sedan åkte jag och mamma ner på stan och köpte ett överkast, och jag köpte ett par nya jeansleggings. Superduperbra!

Just nu är jag suuperhungrig, och sugen på våfflor. Denna åts för några dagar sedan, och den var supermums! Idag ska vi äta biff, det är inte heller helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0