Tillbaka från storstaden

Hejsan! Nu har jag faktiskt kommit hem från London, ett antal tusen kronor fattigare. Just nu är det lite halv-åskväder i Bollnäs, så jag kan inte skriva så mycket just nu, Men ja, jag är i alla fall hemma, och ikväll ska jag ladda upp lite bilder och filmer och sånt från London, och jag måste säga att jag älskar den staden! Jag vill definitivt dit igen, jag kanske ändå ska söka in på svenska skolan i London.

Ja, nu ska jag börja packa upp och lite så, eftersom vi tydligen tog med dåligt väder hem från Brittland. Ha det bäst sötnosar! Puss!



Btw, "Det vete fan" kommenterade minn inlägg med babbelvideon;

"Amagad! Bulllshit! har du hört talas om djungelns lag? Äta eller ätas är det som gäller!"

Okej, jag är inte riktigt säker på vad fan du menar, men "djungelns lag" är ju evolution. Evolution går ut på att arter utvecklas för att anpassa sig bäst till sin miljö. Rovdjur utvecklar jakttekniker som kommer föda det mest, och bytesdjur utvecklar flykttekniker som bäst håller djuret i säkerhet och alla djur utveckar utseende eller liknande som bäst ger djuret en chans att fortplanta sig. Så innan du säger nåt mer, läs in dig på ämnet, eller lyssna på vad jag säger.

Kommentarer
Postat av: Mannen i dina drömmar

Alla levande varelsers innersta drivkraft är att föra sina gener vidare/göka maximalt. Därför växer populationer tills att naturen inte längre kan försörja individerna. Om det mänskliga släktet ska kunna leva vidare får vi inte bromsas av vissa etiska "regler" som vissa retards försöker lura i den obildade svensson-befolknigen. Jag och världens mäktigaste män anser att oljan "det svarta guldet" är den globala världsekonomins absolut viktigaste drivkraft. Utan den kommer total depression att drabba jorden, därför: pumpa oljan till sista droppen!

2009-08-10 @ 00:02:30
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0