soligt, äntligen soligt!

Först svar på kommentar, "Varför i helvete skriver du på engelska ingen fattar ju!!!!!!!":

Jag skriver på engelska för att engelska är ett mycket finare och bättre språk än svenska, och jag tycker om att blogga på engelska.

Anyways, idag är det soligt ute, och inga moln på hela himlen! De senaste dagarna har det varit mycket moln, och kallt, men solen har ändå kikat fram då och då. Fast det är klart, det hjälper inte mycket om man ändå måste sitta med långbent och långärmat på sig för att kunna vara ute ändå. Men idag ska det bli ändring på det! Det är fortfarande kallt som tusan, men jag offrar mig. Jag behöver mina D-vitaminer!

Imorgon fyller min mor år, och som vanligt har jag glömt att köpa present. Jag tror jag gör det idag faktiskt. Jag ska baka en tårta också, vilket jag gruvar mig lite för. Jag minns hur det såg ut sist jag bakade en tårta, och allt gick lite snett. Det blev ett stort rosa kladdberg, som smakade piss och kemikalier. Ingen på hemkunskapen ville äta den.

Anyway, nu ska jag ut i solen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Bollnäs samlade uppfattning

Problemet är att när DU skriver på engelska ser det för jävligt ut, och när du pratar på engelska låter det för jävligt. Så jag vet inte riktigt om man ens kan kalla det språket/lätena du använder för engelska.

2009-08-15 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0