CS3, du suger.



Idag är det första dagen på andra veckan av mitt jullov, och jag har faktiskt planerat att göra någonting idag. Jag ska nämligen bege mig ner på stan en sväng för att kolla in mellandagsrean, trots att jag inte ska köpa någonting. Antagligen.

För någon dag sedan införskaffade jag Photoshop CS3, så jag kan göra någonting med bilder jag fotar i RAW. Jag hatar CS3, men min gamla version är från stenåldern, och klarar inte av råformatet i min kära D90. Det gäller att kompromissa.

Ja, nu är det väl bara att sluta maska och kötta på mig 50 ton värme och klumpstövlar och traska ner till staden. Det tänker uppenbarligen inte sluta snöa, så min cykel är oanvändbar. Det värsta är att jag kommer svettas som en gris när jag kommer till stan, oavsett hur mycket eller lite kläder jag klär på mig. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0