Deadline-adrenalin

Det är svinkallt i mitt hus, som vanligt, och klockan är halv sju. Jag ska laga lite mat alldeles strax, jag tror det blir spaghetti och bacon. MUMS! Sen måste jag ta mig i kragen och seriöst skriva på min svenskaanalys som ska vara klar imorgon. Jag har kommit halvvägs genom boken jag ska analysera... Sen ska jag beställa lite julklappar också. måste kolla lite saker först bara.

Idag hade jag min andra körlektion, och jag är en naturbegåvning! Jag ska träna på backning runt hörn lite hemma, sen nästa gång är det stadstrafik som gäller. Jag har min nästa lektion i början av januari, sen är det bara att nöta tills min 18-års-dag i juni. Men innan dess har jag lite uppsatser och prov jag ska börja med/göra/lämna in. Jag och inlämningar har aldrig fungerat, och kommer aldrig att göra det heller. Jag tror jag gillar adrenalinet man får av att jobba med en kort deadline.

Nej, nu ska jag hämta ett par vantar, sedan laga/äta mat. Puss gullpluppisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0