Mitt 2009

ÄNTLIGEN! Jag orkade för en gångs skull faktiskt byta ut min design, hurra! Jag kan i alla fall göra någonting vettigt från min sjukbädd. Vår middag ska börjas på alldeles strax, vi ska äta Bambi. Mums. Nu är det nästan bara 6 timmar kvar av 2009, så jag tänkte lite snabbt sammanfatta året! Det är nu det är bra att ha en blogg, tack vare den kommer jag ihåg någonting...

Januari
Jag åkte färja och överraskade min moster när hon fyllde år. Jag gymmade, jag åt glass, Jag tittade på "I taket lyser stjärnorna" på bio, vi hade återträff med 9:2 och tydligen var jag sjuk på nyår då med.

Februari
Jag gick i skolan, jag gick på tranan, jag bowlade med en liten del av klassen, jag köpte en locktång, min mus dog, Hugo och Anton var finklädda en dag i skolan, och jag gymmade.

Mars
Min vän Linnea hälsade på i skolan, vi hade tatueringsstuga i skolan, jag la in en massa dagens outfit i bloggen och fick en ny, fungerande dator.

April
Jag köpte en j*vla massa kläder, jag gjorde om rummet, jag blev Darwin-nörd och jag läste Twilight för första gången.

Maj
Jag gick på tranan, "nya" rummet blev klart, det var varmt och vi blev med kamera! D90 ftw!

Juni
Jag fyllde 17 år, NV08 gjorde Järvzoo, det var utsparken med NV:are, min bror tog studenten, jag började jobba som skogsmulle, jag var i Linköping en vecka, jag hade en underbart trevlig midsommar och jag fotade röven av mig.

Juli
Jag pustade i skogen, jag fotade som en galning, jag stötte på lite ormar här och var, jag gick på Harry Potter 6, jag var i stugan lite, det var grillnatta, jag umgicks med vänner, jag gick på hoppkurs på stallet.

Augusti
LONDON BABY! Den bästa staden i världen besöktes, jag fotade vidare, jag läste Pride and Prejudice (bara det tog en månad...), jag började skolan.

September
Insparken, och allmänt flummig månad skolvis. Inget annat hände.

Oktober
NV08 hade spexfoto, fotograferingen fortsatte, min engelska blogg började användas flitigt.

November
Eeh. Skola, julskyltning, uruselt bloggande...

December
Skola, julshopping, kyla, tranan, båt. Allt du kan läsa på framsidan av min blogg just nu...

Ja, det var 2009! Tjohoo! Slut!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har ju hunnit med en hel del!! =)

2010-01-01 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0