GROVT MISSHANDLAD!

Jag tog mig faktiskt hem idag, trots tjock dimma, svagt illamående från att ha ätit en stor burk godis och efter att ha blivit lite grovt misshandlad. Nu rockar jag spotify och skriver svenskauppsats i hästsvans, som numer når ner till där skulderbladen går ihop. Det växer!

Imorgon har jag min andra körlektion på körskolan, yikes! Dessutom har jag franskaläxförhör, och jag har inte ens boken hemma... Sen är det teori på ridningen, och jag ska sova när jag kommer hem på kvällen. Jag har stalltjänst på lördag, så jag får inte sova ut innan söndag.

Nu ska jag fortsätta med uppsatsen, sedan städa lite, och halv åtta är det Top Gear. Jag tror jag är besatt... PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0