Walk, walk, fashion baby!

Nu är det snart över! Det är dag kvar i skolan, sen är det lov, och om sju dagar är det JUL! Lite trist bara att jag är lite sjuk, min hals gör ont som fan. Men inte ska jag deppa för det, jag överlever!

Idag var det innebandyturnering, jag var målvakt som vanligt. Det kunde ha gått bättre, men som sagt, jag är sjuk och vi mötte riktigt vassa lag. Först körde vi mot lärarna, och de hade för tusan en A-lagspelare, plus hennes tränare. Men allt var rätt lugnt ändå, vi fick en chans att tackla ihjäl vår engelskalärare, så jag klagar inte. Den spelade vi mot två SP-klasser, och vår sista match ställdes in, det andra laget hade strukit sig.

Efter turneringen åkte jag hem och lade mig för att sova, måste bli frisk nu på en gång. Två timmar senare väcktes jag av mammi och jag åkte iväg för att rida. Det gick jättebra! Eller ja, så bra det kan gå när man är sjuk. Jag hade Totte, och han var jättesnäll och lugn.

Nu snart kommer min bror hem, han ska stanna här över lovet. Imorgon är det avslutning och TRANAN, så jag ska knarka alvedon tills dess, jag SKA gå, så är det bara. Om jag dör på dansglvet får det vara så, min hals ska inte hindra mig!

God jul hörrni, adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0