a new day, for new learnings

Tatadaam, idag är det äntligen fredag. Jag vaknade för drygt en timme sedan, av att min älskade bror sprang omkring som en galning för att packa saker och så. Han ska iväg till Malmö i helgen för att simtävla. Men det ska inte jag, för jag tänker sitta hemma hela helgen och göra ingenting, sådetså! ;)

Jag ska börja klä på mig och göra mig iordning alldeles strax, och jag ska åka till skolan till tio. Vi börjar med fysik, har lite lunch efter det, lite engelska och en timmes biologi. Vet ni vad jag har upptäckt förresten? Jag kan använda min plattång inne på toaletten, vilket är helt perfekt, eftersom ljuset i mitt rum suger. Hehe, man lär sig något nytt varje dag ;)

Ha en bra dag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0