datorbajsjävlaskiiiiiit!!!!

Jag tror jag tänker kasta ut min dator genom fönstret. Jo, allvarligt! Då kan den få ligga där i snön och frysa. Sen tänker jag gå ut och sparka och hoppa på den så den går sönder. Sen tänker jag gräva ner det som blir kvar av skiten. Sen blir jag nog glad.

Som ni kanske har förstått är min dator lite elak, så därför sitter jag nu med vår laptop. Jag ska tydligen baka semlor nu snart också. Igår var det också en såndär typisk lov-dag som bara spenderades framför teven, men jag var nere på gymmet en sväng, och det blev även en promenad inkastad. Det är nog lika bra att jag börjar med semlorna nu, annars blir de nog inte klara i tid. Men de kommer antagligen bli skitvidriga, menmen. Jag är på dåligt humör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0