fortsättsimmafortsättsimma

Hallelujah! Jag sitter vid min vanliga dator nu, och jag har kunnat suttit ett tag nu. Och gissa vad? Den har inte dampat! :D Den brukar vara lite sjuk annars. Mitt i någonting så börjar den knäppa och låta jättemysko, och sen blir den svart, och skärmen blir blå och visar ett meddelande, typ "en tråd eller ett nätverk har slutat fungera. Om du sett detta meddelande förr, kolla upp nyinstallerade program" och så vidare. Längst ner står det också "Påbörjar dumpningen av fysiskt minne". Det får jag jämt panik över! Vafan, är det liksom mina bilder och sånt då? Läskiga saker.

Anyways, igår stod jag hela dagen med mjöl upp till hakan. Vårt kök var inte en vacker syn kan jag säga ;) Det började med semlor och efter det bakade jag lite bullar. Semlorna smakade apa, men bullarna blev goda. Idag har jag varit lite duktigare (eller njaaa...) och jag har faktiskt varit utomhus! Först ner på stan en sväng, fast jag hittade ingenting. Sen har jag varit och simmat faktiskt! Det blev en timme. Jag räknade inte hur långt jag simmade, men jag tror att det blev runt 2 km. Ikväll ska jag fira med lite chips ;)

Jag hoppas att ni har ett bra lov/en bra vecka, och ha det bäst sötnosar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0