helg

Hejsan! Nu är det helg, och det känns underbart. Igår var det toppen, hela tiden. Fysiken, engelskan och biologin gick bra, trots att jag inte riktigt kopplar exakt allt i fysiken. På biologin fick vi rollerna till vår kärnkraft-debatt som ska äga rum om någ tag. Jag ska vara miljövän mot kärnkraft, så det blir intressant att se hur det blir, speciellt då jag egentligen mest är för det. Får väl passa på att gratta Edvin också som fick rollen som debattledare, något som i mina ögon är drömrollen ;D


Helena, Linnea och moi kom visst med på efterfesten, två ggr faktiskt ;D

Tranan igår var toppen. Vi var hos Linnea innan och gjorde oss iordning. Det blev mycket lockande och sotande och svarta naglar, då alla vi tre körde på samma stil, bara Erika körde platt hår. Vi dansade och hade det trevligt hela kvällen, trots kanske inte världens bästa musik eller kanske inte världens fullaste dansgolv (inte från ett och framåt i alla fall), men roligt var det :)

Nu ska jag poppa popcorn och läsa lite bok faktiskt, jag tar det lite lugnt ikväll. Imorgon är det stalltjänst som gäller, åtta till tolv i stallet. Det kan vara roligare ;)

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Heej!

Du gjorde ju min bloggdesign förut och jag undrar om du bara kan hjälpa mig att byta en bild??

Mejla mej i såna fall, lr skriv på msn! ;)

Kram!

2009-02-08 @ 22:05:56
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: kamilla

2009-02-09 @ 21:51:00
URL: http://kamillazetterlund.blogg.se/
Postat av: kamilla

Gud vilken fin design =)

Du e grym önska jag va bra som du:D

kan inte du hjälpa mig att fixa fin design på min blogg men det behövs inte om du vill,, vill inte va påträngande ;)

2009-02-09 @ 21:53:09
URL: http://kamillazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0