hp6 och lite lov.

Vad kan jag säga? Det är lov, då blir det mindre bloggande. Så är det bara ;) Anyways, det har ändå inte hänt så mycket. Idag var jag, mammi och Jens i Järvsö och åkte skidor. Efter tio åk gav jag och Jens upp. Aj på bajspjäxorna, bajs på liften som slog sönder min axel och så vidare. Men det var fint väder där i början i alla fall ;P

, jag satt och skulle välja ut en film att titta på ikväll, utan resultat, när jag lite snabbt tittar in på youtube. Jag råkade hitta ett klipp om Harry Potter 6-filmen som kommer på bio i sommar. Och tjaaa, vad kan man säga? JAG VILL SE!



Allvarligt, jag är så där på premiären att det är inte sant! Såg i ett annat klipp att dom ska splitta sjunde filmen i två också, så det blir part 1 och part 2. Dubbelt så mycket Harry Potter för oss. Hurra! :D (Elin är lycklig!)

Nä, nu tänker jag fira med att titta på en gammal HP-film ;) Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0