kort-dag

Idag är det torsdag! Och det har vrait den härligaste torsdagen på väääldigt länge. Det började med hemstudier på matten, vilket mestadels innebar en extra timmes sovmorgon. Första lektionen blev engelska, inte så roligt med andra ord. Sen var det en tidig lunch, sedan franska. Jag och Seb nötte vår sketch, så nutusan blir det åka av på torsdag! ;) Sen hade vi historia, och jag börjar nästan tycka att det är roligt. Ett extra tack till tjejerna i klassen som får mig att förstå skiten, jag lär mig när jag förklarar nämligen :) Vi hade ingen kemi heller, eftersom läraren var sjuk. Irina Frisk var sjuk, det blev lite skratt över det med ;D

Efter skolan blev det hemtramp med cykeln, och efter lite gossip girl, mackor och lite hemmagjort jordgubbsglass traskade jag iväg till stallet. Det blev lite sent också, så jag skyndade mig dit. Från ren till Heden på 40 minuter, det ni! Det är snabbt faktiskt. Jag red Biggles idag, en stor, svart goshäst, som tyvärr är gosigare i stallet än på ridbanan. Han är extremt stor och kantig, men det gick rätt bra ändå :)

Imorgon har jag sovmorgon till tio, sen lite fysik, lite engelska och lite biologi. Sen slutar jag, och på kvällen ska jag hem till Linnea och göra mig iordning inför Tranan :) Jag ska dit med henne och Helena, kanske någon mer också, jag vet inte ;) Men det kommer bli skoj :D På lördag blir det väl plugg och så, och på söndag har jag stalltjänst. Hoppas ni har det trevligt i helgen i alla fall ;) <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

ett stort och fett tack till dig elin som får mig att förstå någonting överhuvudtaget!



du MÅSTE bli lärare.

2009-02-06 @ 17:10:26
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0