let's bowl!

Snaark! Nu tusan ska jag sova, trots fullmåne ikväll, och imorgon ska jag ha den bästa dagen på mycket länge. Idag var en rätt bra dag med, men imorgon ska bli great ;)

Vaknade sju imorse, ville inte gå upp direkt. Men jag parvlade mig iväg till skolan till nio, tack till mammi för skjuts i minus-tjugo-graders-kylan. Datorkunskap imorse, lite pill i excel. Jag gillar excel, min fiffiga kassabok tillåter mig nämligen att inte slösa alltför mycket ;) Jag är ekonomisk, inte snål. Sen var det fysik och biologilabb; friktionskrafter (+ lite extra rast) och lite tittar på gamla biologiprov. Jag såg till att prata lite med hur jag ligger till i naturkunskapen och biologin också, med nöjande resultat! Min väg mot 22,5 i betyg går framåt! (Jag är överambisiös). Anyways, efter en kort lunch bestående av Torsbergs underbara baguetter hade vi kemi, och empiriska formler. Lite matte sedan, lite lek i språkstudion och sedan avslut.

Efter en kort promenad till stallet satt jag och huttrade över kemiuppgifter i kafeterian, och sen fick jag hoppa med Pigalle. Han är en gullig liten häst som är en av de lataste på stallet, och det gick väl sådär med hoppningen i sig. Mest totala misslyckanden, men jag kom ju över alla. Men jag föredrar ändå Shannon på hoppning, då blir det lite tempo i det hela :) Trots att Shannon sticker mot hindrena är jag lyckligast över hindrena på honom! :D

Anyways, ikväll har jag lyckats att pilla lite med några designer, och ätit lite semla :) Imorgon är det friskvårdsdag, vilket är najs, och jag har som nämnt sovmorgon till tio, och efter lite chillat plugg med typ tio andra (resten är i Vemdalen, boring!), så blir det bowling klockan två. Skoj! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0