min helg

Hej sötnosar! Jag sitter och snaskar lite popcorn nu, tänkte titta på en film strax. Igårkväll kom Linkie hit som sagt, vi hade chips, dipp och två chickflicks, så vi var set ;) Det blev Systrar i Jeans 2 och Andus, Thongs and Perfect Snogging.




Idag har jag varit otroligt tråkig. Jag har gjort lite lasagne, och det är väl det duktigaste jag gjort idag. Jag har suttit hela dagen framför datorn och pillat med bloggdesigner, och mestadels designen på http://rosamoped.blogg.se. Jag har lagt ut några tutorials också faktiskt. Men nu är jag nöjd med designen, den är bra nu tycker jag ;)

Imorgon är det skola igen, och en timme innan vi börjar har jag utvecklingssamtal, härlig tidpunkt eller vad? ;P Menmen, jag får ta och överleva. Ha det bra nu, så hörs vi imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0