Ny locktång!

Hejsan! Tro det eller ej, men jag har faktiskt investerat i en locktång! Philips Saloncurl pro hette den. En fet jävel, och det visar sig vara ett ganska grymt klipp. Den verkar jättebra, och den kostade bara 150 kr på Elgiganten (returnerad vara). Det var liksom inget att tänka på, eftersom jag har velat haft en ganska länge. Den är keramisk, har lite småfinesser (typ värmeinställning osv) och den är typ 3,2 cm tjock. Jag har tittat runt lite på nätet, och billigaste priset ligger runt 300 kr, så det är verkligen ett fynd ;)



Idag har det varit en av dedär härliga dagarna då man inte gör så mycket. Fysik imorse, lite räkning med krafter och så. Engelska efteråt, som mestadels ägnades åt läxförhör, och lite klagan på att vi pratar lite för mycket i vår klass (a). Sen hade vi biologi, och då började vi med lite nytt, vi ska jobba med miljöproblem och så.

Efter skolan har jag hunnit med att gå ner på stan, fika en sväng med mammi, och som sagt, köpt en locktång. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske titta på en film och bara mysa över att vi inte har några läxor. Eller jo, visst har vi läxor, men jag tog inte med mig några hem ;) Ska ni hitta på ngn skoj i helgen? Tell me :) Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0