plats för passande rubrik (a)

Ska precis ta och hoppa in i duschen, tänkte bara kasta in ett litet inlägg först. Det har varit en lång dag, men inte sådär extremt megatuff ändå. Vi hade historia imorse, och vi jobbade verkligen seriöst (a). Vi försökte i alla fall. Sen var det fotboll, 5-a-side på idrotten. Det är kul, men jobbigt! Jag hade allvarligt blodsmak i munnen efter två matcher i rad. Och inte gjorde vi några mål heller. Men jag spelade i alla fall back, så det var inte mitt fel! (a) Men jag var ändå rätt fail på idrotten. Jag kom dit, och kom på att jag glömt bort att tagit med både linne och strumpor! Jag improviserade och körde med linnet jag hade under min klänning, så det löste sig ändå. Men det var bara så typiskt! ;)

Franska sen, lunch, svenska, matte och svenska igen. Vi körde på med våra pjäser på franskan, jag och Seb börjar bli riktigt duktiga ;D På svenskan fick vi en ny lärare, vår gamla har bytt position typ. Så nu ska vi börja läsa böcker hemma, och köra med muntliga redovisningar i skolan mer. Matten dög, jag kom nästan på en ny regel, den ni! Håkan vad jätteimpad, tills vi kom på att det inte var så bra ändå. Men om man förbisåg det allra sista så blev det rätt! :D Mer orkar jag inte förklara ;D

Efter skolan kom mamma och skjutsade hem mig, och jag åt lite mat och så. Jag har hunnit varit nere på gymmet en sväng med Linkie också, men det blev inte så mycket gjort.. Det blir mer prat, jag är kass på att gymma effektivt med kompisar ;P Sen har jag inte hunnit med så mycket mer ;)

Nu i veckan har vi inte så grymt mycket hemmaarbete direkt, mer i skolan. Imorgon tänker jag plugga historia och sitta med designer efter skolan, på torsdag är det ridning och på fredag ska jag på Tranan faktiskt. Det var längesedan sist, och det blir nog kul :) Vi ska vara hemma hos Linkie och göra oss iordning, det blir mys! Men nu, duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0