promenaad!

Hejsan! Jag har precis kommit tillbaka från en lång och härlig promenad :) Det är ju så fantastiskt väder idag, soligt och bara 3 minus. Jag drog på mig täckbyxor, laddade upp med mp3:n och jag har varit borta i typ 1½ timme. Jag gick hem till Linnea mitti också, så hon hängde på en bit. Hon kommer även hit lite senare och vi ska titta på film och ha det trevligt :)

Innan promenaden har jag suttit och snickrat med min designblogg. Jag ska göra om konceptet lite, och kryddar det med en ny design med en massa nya finesser och sånt. Även den här bloggen kommer få lite finesser, så håll utkik ;) Annars får ni väl ha en härlig alla hjärtans dag i alla fall, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0