update

Hej gullpluppar! Der ni sett det underbara vädret? Det är soligt och blått, och det var härligt att promenera hem faktiskt. Jag ska åka iväg till stallet alldeles strax, och ikväll ska jag jobba med en design jag skulle vara klar med igår. Duktigt Elin! Igår skrev jag ju inte så mycket, men inget speciellt hände väl direkt. Svenska, biologi, matte, engelska och historia i skolan, och hemma fick jag ingenting gjort. Lite bajs på det. Eller jo, Anton, Edvin och Hugo var ju riktigt stiliga igår, så det blev det lite skratt över också ;D



Idag har vi haft först matte, som gick bra. Jag gillay y=kx+m, eftersom jag kan det sedan förut. På engelskan satt jag i bibblan och letade igenom en massa tidningar, eftersom vår suglärare har tappat bort min artikel! Som jag har läxa på tills imorgon! Jo, tack Anneli Avander. Men men, jag fick titta igenom en massa glossiga modetidningar på engelska. Dessutom var det himla lugnt i bibblan, så det var najs att sitta där :] Hihi! Annars då? Tacos till lunch, lite franska, håltimme (tack för att du är sjuk Malin!) och kemiprov. Det kändes bra, men det är väl för att jag har lyckats lära mig molmassan och det. Många i klassen var helt panikartade, och jag hoppas verkligen att det gick bra för alla.

Men ja, nu ska jag iväg. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0