en massa siffror!

Bajsskit. Svenskan skulle in idag, men den slutar just nu mitt i en mening, och jag sitter och gör en massa annat medan den står i bakgrunden och bara skriker att jag ska bli klar med den. Och till råga på allt börjar vi åtta imorgon, vilken innebär att om jag inte går och lägger mig inom tre timmar kommer jag se ut som en zombie imorgon. Tusan var allt tar tid ibland, men när man väl har tid råkar den hamna på att göra lite andra saker, typ äta fläskmat och däcka framför teven.

Imorse hade vi prov i Word, vilket jag så lämpligt kom på just imorse. Det var väl inte alltför svårt, word är ju rätt enkelt om man kommer på hur man gör allt. Sen hade vi kemi och fysiklabb, jag, Nygårds och Hugo var duktiga och blev klar först, minus Axel och Tobbe, som räknade fel ;) Sen, efter sisådär en timmes vägning och räkning hade vi fysiklabb, då vi vägde lite fler saker. Sen var det oätbar lunch, och lite mer kemiräkning. Matte sedan, lite franska och kall promenad till stallet, där jag satt och huttrade över historian i två timmar, hade teori och åkte hem och åt våfflor.

Nu har jag hamnat här, och jag ska börja på svenskan nu faktiskt. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lisa

det känns som att man skulle behöva ett x antal xtra timmar på dygnet för att hinna allt!

2009-02-02 @ 21:23:19
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Riktigt snygg bloggdesign, hörru!

2009-02-03 @ 14:31:51
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Fanny

Har du haft en bra dag?

besök gärna min blogg :)

kram fanny

2009-02-03 @ 14:32:12
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0