debatt är kul

Guten tag! Jag kom hem från skolan för lite drygt, och hittills har jag hunnit titta på Ugly Betty, Heroes och ätit två skapligt brända mackor. Vår brödrost är dum i huvudet och spottar inte ut brödet när det är klart, utan bränner sönder det tills man själv får fiska upp det. Idag började dagen alltför tidigt tycker jag, jag var jättetrött imorse. Jag blev lite piggare i skolan i alla fall, och vi fick välja ämnen inför en muntlig redovisning. Jag valde Koreakriget, så nu tusan kommer ni få se på att balla ur. Sist jag snackade om det var det tofflor inblandade ;)

Efter svenskan hade vi en debatt om kärnkraft, och det var grymt roligt! Jag älskar att debattera, och det var ett roligt ämne, och alla var jättebra. Jag var miljövän mot kärnkraft, vilket sög. Det finns inte direkt några bra argument ur miljösynpunkt, vilket är lite tråkigt. Men det var ändå skoj, vi är duktiga på att ha roligt på nv ;) Efter debatten hade vi vårt långa mattepass (80 minuter), engelska (som sög), och historiaprov. Man fick sitta två och två, och jag och Keso fick ihop bra svar tycker jag. Men det är sånt som märks ;)



Hehe, lite bilder från bowlingen igår ;) Det var riktigt roligt, fick in några strikar och så med :) Det är roligt att bowla helt enkelt ;D Nu tänker jag titta vad det blir för mat, börjar bli lite hungrig ;) Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0