Måndag

Hej cuties! Hur mår ni idag? Jag mår toppen, fast jag är lite trött i kroppen (rimsuga ftw!). Idag har vi haft lektioner i skolan, coolt va? På kemin labbade vi lite med svavel och koppar, och det stank apröv. Men till sist fick vi fram en liten blå tråd, och det skulle vara en blå tråd, så det var ju bra. På fysiken lekte vi lite med fjädrar. Alltså de av metall ;)

Efter vi slutade sen stannade jag kvar en liten stund och hjälpe Araya lite med kemin, sen traskade jag iväg till stallet. Efter en pizza gjorde jag iordning hästen, Snärten, och sen red vi. Det gick rätt bra faktiskt. Han är extremt stum i vänster sida, och han är väldigt på och stark också. Men han stack i alla fall inte, så det är ju bra :)


Lockiga trion innan tranan :] Bästa flicksen ever! <3


På fredag kanske det blir mys med världens bästa flickor med, Helena och Linnea :) Det ser vi fram imot! Imorgon har vi historiaprov och skridskor, på torsdag har vi kemiprov. Så ja, en vecka till, med plugg, men sen jävlar är det lov! :D Och vem vet, kanske det blir nåt bus då med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0