designarbete

Tja, vad kan man säga? Photoshop är lite roligt ibland (tänker på bilden ;)). Nu är jag mätt i magen och glad som tusan. Ridningen gick jättebra, trots att jag hade Biggles. Han är en stor svart sötnos, fast han är nästan för stor ibland. Han går liksom i stooor slowmotion hela tiden nästan ;)

Jag har precis suttit i några timmar och fixat ihop en riktigt lyckad design. Kolla på http://emelieberglund.blogg.se/, det är resultatet :) Hon blev nöjd, och då blir jag nöjd också :D Jag har tagit någon liten paus och ätit semla och kladdkaka med :)

Imorgon är det den sista skoldagen innan lovet, så det är både kul och tråkigt. Det är kul, eftersom det är lov liksom, men dagarna med alla glada och underbara nv:are är inte heller fy skam. Sen missar man ju ut lite på alla andra saker också ;]

Imorgon har jag planerat in lite småbus på kvällen. Helena och Linnea kommer hit, och vi ska baka lite, och titta på film :) Det är väldigt efterlängtad, och det kommer bli asskoj! :D

På lovet har jag tyvärr inte så mycket inplanerat, men det är väl sånt som märks sånt där med planer. Jag och Helena skulle eventuellt kanske hälsa på Linkie i Söderhamn, eftersom de ändå har lov v 10. Sen kanske det kläms in lite skidåkning eller gymmande eller något sådant med, sånt man egentligen SKA göra på sportlovet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0