010109 - sjuk.

Och året börjar med en rivstart, SJUKDOM! Alltid lika härligt. Jag är bara klen och trött, så jag har legat i sängen hela dagen och läst. Jag läser sjunde Harry Potter-boken, igen. Sjukt bra!

Igårkväll var humöret på topp, trots att jag var sjuk då med. Vid tolvslaget var det en massa smällande och så, och tre glas med fejk-champagne fick jag i mig. Var lagomt trött och höll på att somna när Jens kom hem från sina festligheter, han hade fått i sig betydligt mer. Men igår kan mestadels summeras till tre saker; jordgubbarna som fanns kvar, violgodiset och HP-boken.

ja, jag hade en lugn nyårsafton. Och nu tänker jag tillbaka på allt positivt, glömmer bort allt negativt och ser framåt, mot ett strålande nytt 2009. Ha ett bra år, det tänker jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

GOTT NYTT ÅR

2009-01-01 @ 18:57:28
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0