återträff

Pokerface still going strong ffs! Sitter och lyssnar lite på Lady Gaga nu, och fy tusn vad bra hon är. Riktigt duktig, och ascool med!

Tjaaa, det var skola imorse as usual. Släpade mig ur sängen och iväg till skolan till åtta för att ha svenskaprov, inte världens roligaste kanske. Sen hade vi lite genomgång på biologin, 80 minuter matte, lunch och engelska. Vår historialärare är fortfarande sjuk, så vi slutade en timma tidigare. Inte för att det gjorde så mycket, eftersom jag hade återträff på Gärdet klockan tre. Menmen, det blev lite skratt och så på under den tiden med, inte fy skam det heller ;)


Ja, så var det reunionen också. Vi träffade de gamla lärarna, klassen och lite så. Fast det var typ halva klassen där, men det var najs i alla fall. Vi fick bullar och saft också, absolut inte fy skam. Jag tror jag åt 6 bullar (a) ;D Men det fanns över åt alla andra med faktiskt!! Nu sitter jag och strular lite med fredagens planer också. Det blir bio i Gävle, och det strular sig både med tågtider och bioval och så. Men det löser sig, jag kommer dock gå lite tidigare från biologin, men förhoppningsvis går inte världen under för det ;)

Nu tänker jag först äta mat, sen titta på lite nya Kyle XY-avsnitt, säsong 3 har kommit ffs!! :D NOSTALGI! Ha det så bra, hoppas ni har haft en bra dag och så vidare, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Denise

hehe naw vad gulligt det lät, du har jättefin design :)

2009-01-28 @ 19:05:47
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0