back to the real world soon

Hejsan! Ska gå och lägga mig nu, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg först. Jag har precis ätit lite mackor och stekta ägg, så jag har kaviarsmak i hela munnen ;) Annars ikväll har jag tittat på Jiddra inte med Zohan, en rätt halvrolig film som man kan titta på när man är uttråkad typ ;P

Imorgon ska jag ner på stan, jag ska till tändläkaren. Sen ska jag köpa lite saker med, typ mat till mössen och lite make up-servetter och sånt. Ja, på torsdag börjar skolan också, och ridningen med. Trots att det är härligt att ha lov är det faktiskt trevligt att träffa alla nv:are igen också, och det ska bli jätteroligt att börja rida igen. Jag tror jag tänker släpa med Linkie till gymmet imorgon också, för att komma igång lite efter ledigheterna. Sen ska jag försöka rensa lite i bastun så gott jag kan, tänker ta lite hjälp av mamma när hon har tid med. För jag vägrar låta något komma i vägen för min garderob, det lovar jag!

Näe, nu ska jag sova. Har ställt alarmet på halv nio imorgon, funderar på att dra över till åtta till och med. Så god natt, och håll tummarna för att jag inte har några hål imorgon! <3


jag och sötaste Helena idag, som har färgat håret :)

Kommentarer
Postat av: nea

Va söt blogg :)

2009-01-07 @ 10:49:44
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: nea

Va söt blogg :)

2009-01-07 @ 10:50:04
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0