Cinderella surprise!!!

Heey all! Elin is back in buisness, och nu kan jag berätta vart jag varit de senaste två dagarna! Jag har inte fått berätta något, men jag har varit på Ålandskryssning! En tvådagars med Cinderella :D Och anledningen till varför jag inte har sagt något är att vi skulle överraska min moster. Hon fyllde 40 igår, så deras familj hade bokat in sig på kryssningen för att fira, och då bokade vi in oss med, jag, Jens, mamma och mormor. Vi var himla hemlighetsfulla hela dagen, och skickade fejksms och så till dom så de inte skulle fatta någonting, och efter tio timmars resa kutade vi in i hytten, gömde oss där i två timmar, och gick upp och överraskade på middagen, och det var SÅ KLOCKRENT! Bara deras miner gjorde hela resan värd mödan!

Igår var vi ute på båten och kollade in några band och drack drinkar och så. Tyvärr så fick jag grymt ont i magen och blev plötsligt jätteklen, så jag låg i hytten nästan hela kvällen, jag vet inte vad det var som hände. Idag var det mest gå runt, fira min kusin lite (hon fyller också år snart), lite shopping i tax-freen, stora mängder mat osv. Ni skulle ha sett min frukostportion; pannkakor (jag tror det var något annat i alla fall), ägg, mackor med mycket pålägg, frukt, fil med hallon, blåbär och flingor och juice, och två timmar senare två portioner tacos ;) Buffé äger!

Okej, men jag orkar inte lägga in bilder från resan än, de kommer nog om någon dag. Och förresten, om ni mailat mig så kanske inte det har kommit fram, det är många som försöker skicka mail med det går inte. Det är himla mysko...
Och en sista sak, jag hoppas verkligen att ni har haft det bra, och jag lovar att säga till nästa gång jag försvinner. Jag älskar verkligen att blogga, både för mig själv och för er läsare. Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: monesse

nu är du nominerad till veckans blogg, på min blogg finns mer info och fin fina priser lycka till ! :)

2009-01-10 @ 22:49:34
URL: http://monesse.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

åh tack det lät underbart :)

jag kan maila över bilder till dig imorgon ev. :)

hoppas du har lite ideer också :)

kan kanske maila lite bilder på några headers som jag gillar som du kan få inspiration från :)

men som sagt, mailar dig imorgon .. :)

2009-01-10 @ 23:40:09
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0