Dålig update, jag vet.

Jag har inte varit särskilt produktiv i helgen, jag orkar inte göra någonting! Och det går bara hemskt med min designblogg också, jag har verkligen inte orken att göra och lotta ut designer längre. Speciellt lotta-ut-delen är jag himla trött på, jag får liksom ingenting för det, och då känns det inte värt det, speciellt då jag oftast inte heller har tid. Så jag vet inte, kanske ska jag bara auktionera och ta beställningar på designer, så får det bli snålare med utlottningarna.



Såå, igårkväll tittade jag i alla fall på Angus, Thongs and perfect snogging. Det var första gången jag såg den i bra kvalitet, och den är töntigt bra! Jag vet inte om den finns att hyra eller köpa, men det borde det göra. Den är bara så bäst, se den! :D

Idag är det alltså måndag, och jag är ledig eftersom vi var i skolan i lördags. Jag hade faktsikt tänkt göra lite läxor, annars känns det totalt onödigt att ha släpat hem alla ton med böcker. Senare ska jag dock iväg till stallet och rida, och det är fösta gången i den nya gruppen idag. Det känns väl lite smått nervöst, speciellt då de är typ ordentligt mycket bättre än mig. Och då menar jag inte lite heller ;/ Så vi får se hur det går... Men hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0