finfina tänder :D

Hejsan! Ja, nu har jag varit hos tandläkaren och på stan. Vi ska äta strax, nasi goreng (stava?!). Jag hade fina tänder, och fick inget skäll för dålig tandborstning! Lite tillsägning om tandtråd dock ;) Sen hade jag liite tandsten som vi tog bort, men det tycker inte jag gills så mycket ;)

Annars så har bloggen haft många besökare på sista tiden, så det är ju jättekul :D Hoppas någon stannar i alla fall ;) Och vet ni? Jag hittade smyckesträdet!! Jag gick ju till Dollarstore ngn gång mitt på lovet, men hittade inte någonting. Så jag köpte det idag, och det är så fint! Jag är lycklig :D Speciellt eftersom det kostade 50 kr, men ett identiskt träd finns på Åhléns för 295 kr. Snacka spara pengar! :) Sen har jag köpt lite hårklämmor också, alltid bra att ha. Speciellt eftersom jag i nuläget äger en... Så nu kan jag sätta upp håret om dagarna, hääärligt!

Hur har er dag varit? :) Nu vill mammi ha hjälp med maten, ha det bäst! <3


och mitt hår är inte ens i närheten av sådär rött, det ä lampans jobb ;)


Hihi, jag ser ju bara lite argsint ut ;) Det är sånt som händer, jag är glad i vanliga fall ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0