fullt upp ^^

Ska gå och lägga mig alldeles strax, börjar åtta imorgon x/ Tisdagar är våra tuffaste dag; många lektioner, tidig morgon och vi slutar sent. Jag har varit i skolan idag, sen knatade jag iväg till stallet. Jag kom hem runt halv åtta, och sen dess har jag hunnit ätit, suttit lite med några designer och pysslat, laddat in lite ny musik på både mp3:n och mobilen, och jag ska titta igenom matteläxan lite snabbt innan jag somnar.

Jag hinner inte skriva så mycket nu i veckan tror jag, blir nog lite mer åt helgen. Jag går NV, då får man räkna med att bloggen och designerna kommer i andra hand, och nu kör vi på för fullt, till och med jag känner mig stressad ibland, och jag är inte en stressig person, alls! Med de höjda förväntningarna och det höga tempot just nu känner jag inte att jag orkar, jag vill bara vara ledig och ta det lugnt. Jag önskar bara att det var några fler som ville betala för sina designer så jag åtminstone får ut något för allt mitt slit. Menmen, nu ska jag få lite sömn också ;) Pöss sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0