fyhelvete för magont ;/

Hejsan! Hur har er dag varit? Idag är det måndag, och på torsdag börjar skolan! Då börjar även min ridning :) Det kan hända att jag skulle ha det idag också, men jag tror inte det.. Därför åkte jag inte dit.

Ja, vad har jag gjort idag då? Jag har inte gjort så mycket... Jag har haft ont i magen hela dagen, alltid lika roligt, jag har tittat i La Redoute-katalogen och hittat en söt klänning/linne till sommaren, fast jag vet inte om jag ska beställa det, jag har lyssnat på musik och jag har hjälpt till lite med maten, lasange! Gud, jag avskyr att inte göra något om dagarna, men jag orkar inte hitta på något heller. Rätt dött lopp där ;P Jaja, här kommer en liten bildspecial på totalt orelaterade bilder osm inte har något med någonting att göra. Och ja, mina kläder håller sin färgskala kan man säga; svart, rosa, grått och liiite grönt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0