gos-Skorka!

Hejsan! Sitter nyduschad med blött hår nu, finns det något härligare än att duscha? Jag tror faktiskt inte det alltså.

Ja, skolan ska jag berätta lite om. Imorse cyklade jag, trots -10° och det faktum att jag hade leggings.. Och det var inte alltför kallt ändå. Imorse hade vi biologi, snackade lite om människopopulationen och hur åt helvete den går. Vi totalkrossar nämligen miljöns bärkraft, och förr eller senare kommer det krascha. Så är det bara. Sen hade vi matte, och jag började på matte B-kursen faktiskt! Polynomer höll jag på med idag, det är kanske inte världens roligaste kanske... Efter matten hade vi engelska med gulli-gull-Anneli, sen var det pannkakor till lunch, himla smarrigt :] Sen var det nötnöt på franskan och kvinnorollen under 1800-talet på historian. Sen var det slut, eftersom Irina (vår ryska kemilärare) var borta :D


ja, jag hann hem lite innan ridningen också. Sen skjutsade mamma upp mig på stallet, där jag träffade bästa Jennifer och red på Skorka, stallets lätt gosigaste häst! Hon är jättesötis! Det gick bra också, alltid trevligt det. Nu har jag kommit hem, och tänkte äta lite strax. Imorgon har vi bild och engelska"prov" (redovisning som ska skrivas i klassrummet). Det är sista gången på bilden, så jag tänkte bli klar med min lilla lila fisk. Sen borde vi få reda på betyg också, men jag är inte riktigt säker ;P Får väl hoppas på något bra i alla fall! Sen är det skola på lördag med, och söndag och måndag blir helg typ. Och nästa vecka börjar vi med nya schemat, får se hur det går! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0