hårfärgning

Just nu sitter jag med en vit plastpåse på skallen och min hårbotten kliar som tusan. Hårfärgning på G ;) Det kanske inte blir världens skillnad, men förhoppningsvis blir det lite livligare! Färgen heter karamell chokladbrun, så jag får lite godishår ;D

Ikväll blir det att leka ansvarstagande lillasyster, min bror ska ha förfest inför Tranan här hemma ;/ Så jag kommer bokstavligen talat sitta instängd på mitt rum och be till gudarna att ingen slår sönder någonting eller nåt sånt. Jag förstår inte ens hur mn tänker när man bestämmer sig för att ha förfest här, vi har världens minsta hus! Jag får plats med mas tre kompisar typ, och han ska ha hem sju. Det blir intressant att se hur kvällen slutar ;)

Och nu kommer den största nyheten, och min absoluta favorit!! Min garderob är färdig :D Så nu har jag två klädstänger i bastun, och jag slipper ha kläder på mitt rum! Aah, life is good, och jag är överlycklig :] Ha det bäst, nu ska färgen sköljas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0