HELG! <3

Hejsan! Nu är veckan nästan över, och det känns så himla toppen! Åtminstone tills jag börjar med alla läxor jag släpat med mig hem. Jag tänkte sätta mig lite med photoshop nu ett tag, och sen så ska jag fika lite. Mammas chokladöverdragna kladdkaksbitar blir en liten belöning för veckan som gott :)

Trots att jag ska till skolan imorgon känns det som helg, vilket jag älskar. Speciellt eftersom det har varit lite stressigt nu, mycket läxor och mycket prov. Men nu är två till prov avklarade, matten i onsdags och för en timme sedan slutade engelskaprovet om boken vi läste. Jag bara klottrade ner en massa, förhoppningsvis gick det bra ändå!

Innan engelskaprovet hade vi bild, sista gången ;/ Men det känns toppen att ha första kursen på gymnasiet avklarad, och ännu bättre att jag kommer få mvg! :D Och ja, nästa vecka har vi franska och biologiprov, och vi ska bli klar med kemihäftet också. Vi har även historiaprov snart, och så börjar vi med fysk A nästa vecka. Så det är rätt mycket plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0