Helt slut, på ett bäst sätt :)

Aah, jag kommer sova skönt ikväll! Jag kom hem från gymmet för ungefär en timme sedan, jag var där i typ en timme. Jag körde allt och lite till, tungt som tusan. Jag fick ingen med mig heller, utom min mp3, så jag körde lite hårdare och mer fokuserat än vanligt tror jag. Satt även på cykeln i 20 minuter, det känns alltid lika härligt efteråt!

Idag i skolan hade vi matteprov faktsikt, och det kändes rätt bra. Jag trippelkollade alla uppgifter, och det kändes som om jag kunde alla, så förhoppningsvis går det bra! Utöver det var det en bra dag, jag somnade inte på svenskan, jag förstod biologin, jag gjorde faktiskt någonting på engelskan och jag funderade på att bli liberal på historian. Det är mysko, men sen igår har min syn på politiken förändrats drastisk, och jag är inte alls så säker på de värderingar jag såg som självklara för bara några dagar sedan... Det är en konstig grej det där med politik...

Imorgon är det ridning igen, och förhoppningsvis kommer jag inte dö totalt av träningsvärk. Vi har ingen kemi heller, så vi slutar tio i två! Tyvärr så måste vi lära oss substans och molmassa helt själva, men skitsamma. Det löser sig nog ;)

Men vet ni en sak som är så grymt underlig? Jag tror nästan att jag börjar bli riktigt hälsosam! Jag har inte fikat på länge, jag smakade inte ens bullarna jag tog in igår som jag tänkte vräka i mig som belöning efter en bra dag, jag har valfritt undanstått godis trots att mitt godisförbud är slut och jag har inte ätit popcorn på jättelänge! Och jag har börjat röra på mig mer också, och på fredag tror jag bannimej att jag ska simma en sväng efter skolan. Det ni! Och det bästa är att det känns så grymt bra, både i kroppen och i psyket. Fyfan vad najs! :D

Mitt mellanmål näg jag kom hem från skolan, riktigt smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0