I taket lyser stjärnorna

Hejsan! Gud, nu är jag riktigt dödligt trött, och kommer att slockna när som helst. Jag har hur som helt vart i Gävle och gått på biopremiären av I Taket Lyser Stjärnorna. Vi fick de allra sista platserna, så det var ju najs ;) Trots att jag avskyr svenska filmer så dög den, den var himla sorglig men slutade helt fel. Menmen, så går det ibland :P

Jag kommer sitta med designer lite imorgon hade jag tänkt, sen SKA jag avsluta den där jävla svenskauppsatsen också.. Men nu ska jag sova, ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej , du vet den designen du gjorde till saraliksom.blogg.se , jag skulle oxå vilja ha nått liknande , jag kan inte göra designer själv , så jag är tacksam om du kan hjälpa mej( kostar det något ?)

2009-02-01 @ 09:34:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Nathalie

Kostar det ngt vill jag inte ha ngn

2009-02-01 @ 09:42:51
URL: http://nathaliebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0