jeudi le 29 janvier

Hejsan! Hur mår alla idag då? Jag är lite trött, och jag är rätt förbannad på denna jävla svenskauppsats! Det går inte, det finns ingen inspiration eller skrivglädje alls. Bajsapa! Men jag ska försöka knöla ihop en lite längre historia i alla fall, den börjar nästan ta liite struktur i alla fall. Men lite Lady Gaga i hörlurarna blir det nog bra :)

Imorse hade vi lite sovmorgon, och trots att jag gick och la mig i bra tid igår var jag töntigt trött ändå. Det är sånt som händer tror jag. Det blev rekordpromenad också, strax över 20 minuter, lite mer då jag sprang in i Donya på vägen och tog sällskap med henne. Väl där hade vi lite matte, lite engelska, lite lunch, lite franska, lite håltimme (vår historialärare har varit sjuk, jag tror ingen klagar...) och lite kemi. Sen blev det lite cykeltramp hem och goda äggmackor. Sen har jag varit iväg och ridit också, himla mysigt. Vi hade hoppning idag, och jag hade bästa Shannon, som är helt underbar att hoppa med, sen ska jag inte klaga på sällskapet heller, Bella och Jennifer är alltid trevliga att träffa :)

Imorgon är det lite skola, rättare sagt fysik, engelska och biologi. Vår biologilärare var sjuk idag (bara för att vi inte hade biologi.. ;/) och förhoppningsvis är hon det imorgon också, för jag ska iväg till Gävle direkt efter skolan, och det är ju roligt att ha lite tid på sig att komma till tåget liksom. Det blir Gävle med Stina och en massa roligt folk, det blir nog himla megamys :) Sen i helgen ska jag väl försöka hitta på något också, men det blir antagligen bara historiaplugg. Ingen vet när vi har prov, men det är rätt snart. Så det känns inte sådär superstabilt ;)

Kommentarer
Postat av: Emmasvenssonn

Fin blogg

2009-01-29 @ 20:55:02
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0