motion är bra för själen, på tal om ingenting

Hej bloggen! Ooh, vad kallt det blev helt plötsligt :s Hehe.. Idag har det varit en bra dag faktiskt, och jag har rört mig också! Lite grann i alla fall ;) På gympan imorse spelade vi badminton, och då mest rund-badminton. Ibland gick det bättre, ibland gick det käpprätt åt helvete, men det var roligt som tusan! :D Sen hade vi franska, nötanöta inför proven nästa vecka. Svenska sedan, matte och historia. Och jag gick faktiskt både till och från skolan idag, så det är soft :)

matten fick vi våra nya scheman som börjar gälla nästa vecka. Det är typ som det vi har nu, men vi har fått fysik A inträngt lite här och var, så det blir lite längre dagar och vi börjar lite tidigare. Men sen kom Håkan med glädjebeskedet att vi fick stryka fysiken på torsdagar! Så då går vi nio till tio i tre, sweet! Så + 1 timme på morgonen! Det sämsta är att vi slutar en timme senare på fredagar och börjar en timme tidigare på tisdagar, som för övrigt blir hemskaste dagen. Åtta till fyra, med idrott och historia direkt på morgonen.

Nu tänker jag faktiskt inte sitta här och göra ingenting heller, utan jag tänker räkna ut matte A idag :) Vi har ett matteprov imorgon, sen tänkte jag fråga om jag får börja med B-kursen när de andra tittar igenom kapitel 5, om de nu ska göra det. Så det blir skoj ;) Sen blev det inget gym idag heller, jag tänkte ta det imorgon. Men jag körde ett litet gympapass och hoppade runt som en galning, så lite motion blev det ;) Men ja, vi hörs imorgon, och ha det bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åsså en liten prommis t ICA... Kanoners, Elin :-)

2009-01-13 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0